Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.diamond-beauty.cz

Všeobecná ustanovení

Veškeré kontaktní informace na nás naleznete v sekci „Kontakty“ (tato sekce je součástí těchto obchodních podmínek).

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka, spotřebitele). Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.diamond-beauty.cz je Lenka Hořáková se sídlem v Brně, Okrouhlá 18,  PSČ 625 00, IČ: 87340356 zapsaná v regionu živnostenského úřadu magistrátu města Brna pod č. j.: 0363047 a Matěj Hořák se sídlem v Brně, IC: 01630644 zapsaný v regionu živn.úřadu města Brna. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

 

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.

Prodávající (dodavatel) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Uzavření kupní smlouvy - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

Objednávka zboží

Každá objednávka učiněná registrovaným zákazníkem je návrhem kupní smlouvy a je považována za závaznou. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Smlouva je uzavírána v jazyce českém. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.  Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.diamond-beauty.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Místem dodání zboží je adresa dodání, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že mu zboží nebude dodavatelem dodáno, o této skutečnosti bude kupujícího bez odkladu písemně informovat.

Vyplněním a následným potvrzením registrace v internetovém obchodě www.diamond-beauty.cz, ve které kupující uvádí své osobní údaje, kupující prohlašuje, že souhlasí se zpracováním těchto poskytnutých osobních údajů a jejich zařazením do databáze naší firmy King, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu, s tím, že s poskytnutými údaji bude naloženo v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnutí osobních údajů je tedy dobrovolné, subjekt údajů má právo k jejich přístupu a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Při procesu registrace dochází k uchovávání registračních informací o zákaznících obchodu z důvodu zjednodušení procesu nákupu. Při opakovaných návštěvách se zadává pouze uživatelské jméno a heslo, které jednoznačně identifikuje každého zákazníka. Informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky.

Veškerá data získaná od zákazníků slouží výhradně pro vnitřní potřebu společnosti. Na bezpečnost těchto dat je kladen maximální důraz a jsou zabezpečena proti zneužití na zálohovaném firemním serveru. Zákazník má navíc kdykoli právo požádat o výmaz z databáze zákazníků. Žádná data nejsou poskytována třetím osobám. Výjimku z tohoto ustanovení tvoří externí dopravce, kterému je na objednávce předáváno nezbytně nutné minimum údajů o zákazníkovi, sloužící pro bezproblémové doručení zboží.

Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V takovém případě musí být odstoupení od smlouvy nejlépe spolu s vráceným zbožím doručeno prodávajícímu nejpozději čtrnáctý den od doručení zboží. Zboží je třeba doručit kompletní, spolu s původním obalem, nepoškozené a nejevící známky užívání, spolu s dokladem prokazujícím koupi zboží u prodávajícího na adresu uvedemou výše. V případě, kdy by vracené zboží bylo poškozené nebo nekompletní, vyhrazujeme si právo uplatnit odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vracené věci. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. Pokud spotřebitel takto od smlouvy odstoupí, vrátíme mu částku odpovídající kupní ceně do 7 dnů od převzetí a kontroly zboží, nejpozději do 30 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy.

 

Doprava

Dopravné a doběrečné není součástí kupní ceny, jeho úhradou hradí kupující náklady řádného doručení a předání zboží, tyto částky se nevracejí. Vrácení zboží formou dobírky nebude naším obchodem přijato, doporučujeme jeho zaslání formou balíku. Projev vůle odstoupit od smlouvy doporučujeme učinit písemnou formou, aby bylo zřejmé, že využíváte svého práva, neboť zaslání samotného zboží zpět nelze automaticky považovat za projev vůle odstoupit od smlouvy.

Náklady na dodání zboží: Poštovné a balné v ČR: dobírkou 110 Kč

Doba dodání je 2 - 7 dní. Pokud pokud potřebujete zboží dodat co v nejkratší době, volejte na: 736 403 037

Cena za dopravu a doběrečné nejsou součástí kupní ceny. Objednáním zboží včetně jeho dopravy (ze strany kupujícího) a potvrzením objednávky (ze strany prodávajícího) vzniká vedle kupní smlouvy smlouva o přepravě zboží zahrnující závazek prodávajícího zajistit včasné a řádné dodaní věci a závazek kupujícího uhradit výše uvedené náklady přepravy, popř. také doběrečné (v případě zvolení platby na dobírku). Splnil-li prodávající svůj závazek vyplývající ze smlouvy o přepravě řádně a včas, a kupující si zboží nevyzvedne, má prodávající nárok na náhradu nákladů za dopravu zboží zpět od kupujícího.

Způsob expedice a dopravy zboží je upraven v sekci Doprava zboží, která tvoří nedílnou součást těchto obchodních podmínek.


Reklamační řád

 Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Nedodržení – porušení kupní smlouvy

Dojde-li ze strany zákazníka ke zrušení objednávky zboží po jeho odeslání nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne jinak, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady /příprava vlasových pramenů, úprava vlasových pramenů, barvení nebo bělení vlasových pramenů, úhrada poštovného doručovací společnosti/.

Každá objednávka uskutečněná kupujícím je dle našich obchodních podmínek závazná na základě občanského zákoníku § 544 až 545, zákona č. 40/1964 Sb. Neodebráním dobírky závaznost objednávky nekončí.  

Nepřevzetí, či odmítnutí zásilky zaslané na dobírku , je považováno za porušení kupní smlouvy a prodejce je oprávněn vymáhat po zákazníkovi storno poplatek ve výši 250,- Kč.

Zákazníkovi bude informován telefonicky, či mu bude vystavena faktura k úhradě storno poplatku se splatností 14 dní. V této lhůtě může zákazník kontaktovat prodejce a požádat o opětovné doručení zboží, navýšené o 150,- Kč /původní neuhrazené poštovné/. V tomto případě je zákazník povinen zboží uhradit dopředu složenkou nebo převodem na účet prodejce.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společnosti Deredes s.r.o czech republic, Sokolovská 84 - 86, 186 00 Praha 8  k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.

Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc je bez vad, má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Práva ze záruky

Je-li kupujícím spotřebitel, činí záruční doba (plynoucí ode dne převzetí zboží kupujícím) 24 měsíců. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty (např. čistící přípravky). Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Je-li kupujícím osoba, která není spotřebitelem, je na zboží poskytována záruka 24 měsíců ode dne prodeje, s výjimkou zboží, u kterého je uvedena záruka kratší.

Spotřebitel má při uplatnění záruky:

- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,

- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,

- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující přebírá objednané zboží na základě zaplacení a převzetí dobírky od přepravce. Úhradou kupní ceny kupující zároveň souhlasí, že okamžikem této úhrady na něj přechází vlastnické právo k věci.

Vzhledem k nárůstu objemu zásilek odesílaných zákazníkům prostřednictvím přepravních společností si dovolujeme vysvětlit postup při řešení reklamací při doručení zásilky, která je neúplná či poškozená. Dodržením tohoto postupu spotřebitel výrazně sníží riziko případných komplikací s následnou reklamací dodání zásilky. Veškeré zásilky, které zákazník přebírá, doporučujeme ještě v přítomnosti řidiče přepravní služby prohlédnout z hlediska neporušení či nerozlepení obalů, nerozříznutí originálních pásek a přelepek výrobce. V případě porušení je potřeba zásilku ihned rozbalit a zkontrolovat úplnost obsahu dle expedičního listu. Též je nutno věnovat pozornost skutečnosti, zda souhlasí počet dodaných zásilek s počtem napsaných zásilek na expedičním listu přepravce. Je nutno potvrdit podpisem převzetí pouze skutečného počtu dodaných zásilek. Nebude-li rozdíl zaznamenán na dokladu o převzetí (zaplacení), bude prodávající vycházet z toho, že zboží bylo řádně a v pořádku kupujícímu předáno. V případě zjištěného poškození či neúplnosti zásilky je třeba na místě sepsat škodní zápis o charakteru a rozsahu vzniklé škody nebo soupisu zboží, které v zásilce chybí. Kopii prosím zašlete na adresu naši firmy – viz kontaktní údaje. Jinou možností je vzhledem k povaze poškození zásilku odmítnout převzít a vrátit zpět naší společnosti s uvedením důvodu na přepravním listu dopravce. Převzetím a zaplacením dodávky zboží kupující potvrzuje, že dodané zboží nenese známky zjevných vad a poškození.

Množstevní a zjevné vady musí kupující, který není spotřebitelem reklamovat při převzetí zboží a dokladovat zápisem buď u přepravce Česká pošta nebo při osobním převzetí přímo u prodejce. Je-li kupujícím spotřebitel, nedodržením tohoto postupu není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci u prodávajícího. V takovém případě bude prodávající prokazovat, že spotřebitel zásilku převzal ve shodě s kupní smlouvou. Skryté vady je kupující povinen reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborné montáže, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou instalací a manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje poskytnutá záruka.

Je-li kupujícím osoba, která není spotřebitelem, je nutné k reklamaci ve všech případech spolu se zbožím předložit doklad o zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Kupujícímu, který je spotřebitelem, je toto doporučeno, v případě nepředložení dokladu o zaplacení musí kupující prokázat koupi zboží u prodávajícího jiným prokazatelným způsobem.

Prodávající rozhodne o reklamaci kupujícího ihned, ve složitějších případech do 3 dnů, do této lhůty se nezapočítává nutná doba pro odborné posouzení reklamované vady, nejpozději bude reklamace vyřízena včetně odstranění vady do 30 dnů. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit. Po marném uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Reklamaci uplatňujte na adrese naší firmy: Diamond beauty, Bc. Matěj Hořák, Okrouhlá 18, Brno 625 00.

Naším cílem je především spokojený zákazník, z tohoto důvodu respektujeme práva, která zákazníkovi pro reklamace, popř. odstoupení od smlouvy spotřebiteli poskytují právní předpisy ČR. Dodržením tohoto reklamačního řádu zákazník usnadní vyřízení reklamace.

Zrušení objednávky

Každou objendávku můžete zrušit telefonicky,či emailem do doby, než vám přijde potvrzení na kontaktní email o odeslání vaší objednávky k Vám.  Uveďte své jméno, popis zboží, popř.č. objendávky.

 

Zboží a služby


Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. Prodávající dále může zrušit objednávku v případě že na skladové množství bylo v jednom časovém okamžiku přijato takové množství objednávek, která přesahují aktuální skadovou dostupnost. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Platnost všech akčních nabídek, je do vyprodání zásob. 

Prodávající je oprávněn odmítnout objednávku, kterou kupující opakovaně objednává a poté nepřevezme a nezaplatírodávající je rovněž oprávněn odmítnout objednávku zboží, které již nebude dále možné prodávat.

Výměna zboží

Po telefonické nebo emailové dohodě, je možná výměna zboží. Zboží musí být řádně zabaleno a zasláno na doporučeně na adresu vuvedenou v kontaktech. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující. Zboží, které chce zákazník vyměnit, nesmí být použito a musí být zasláno k výměně v původním obalu. Zboží zaslané k výměně dobírkou nebude přijato.

Nedodržení – porušení kupní smlouvy

Dojde-li ze strany zákazníka ke zrušení objednávky zboží po jeho odeslání nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne jinak, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady /příprava vlasových pramenů, úprava vlasových pramenů, barvení nebo bělení vlasových pramenů, úhrada poštovného doručovací společnosti/.

Každá objednávka uskutečněná kupujícím je dle našich obchodních podmínek závazná na základě občanského zákoníku § 544 až 545, zákona č. 40/1964 Sb. Neodebráním dobírky závaznost objednávky nekončí.  

Nepřevzetí či odmítnutí zásilky zaslané na dobírku je považováno za porušení kupní smlouvy a prodejce je oprávněn vymáhat po zákazníkovi storno poplatek ve výši 250 Kč.

Pokud jste zboží nemohli vyzvednout a stále ho chcete, můžeme vám ho opětovně doručit. Cena zboží se navýší o 150 Kč (původní neuhrazené poštovné). V tomto případě je zákazník povinen zboží uhradit dopředu složenkou nebo převodem na účet prodejce.

Pokud zákazník nebude chtít zboží opětovně odeslat a neuhradí prodávajícímu storno poplatek do 5-ti dnů po zkontaktování naší firmou, bude tato záležitost předána firmě Deredes, s.r.o., která se bude vymáháním dluhu zabývat a přičte si náklady s tím spojené. Tato firma bude zákazníka kontaktovat a informovat o dalším postupu při neuhrazení dluhu.

Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a se smluvní pokutou v této výši. 

 

Kontakt:

 

DIAMOND BEAUTY

Bc. Matěj Hořák

Lenka Hořáková

Okrouhlá 18

Brno 62500, Czech Republic

Tel: +420 736 403 037

mail: info@diamond-beuaty.cz

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.

 

 

 

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads